Anak Makan Haruan

Lagi haruan makan anak dan akan pula makan haruan Setelah lebih kurang 15 minit kami berehat,. Bapaku kembali meramas dan memicit-micit puting buah dada kiriku dengan tangan kanannya. Semakin lama semakin keras ramasannya. Mulutnya pula lantas menangkap dan menyonyot puting buah dada kananku. Nafsu berahiku naik mendadak semula dengan serta-merta dan kedua-dua gunung berapiku kembali keras menegang. Tanpa berlengah lagi aku menguatkan genggaman tangan kiriku kepada butuh Bapaku yang sememangnya tidak aku lepaskan semasa kami berehat sebentar tadi. Aku mengurut kuat dari pangkal ke hujung, pergi dan balik. Punya geramnya aku pada butuh yang besar panjang itu, tak boleh cakap, aku rasa macam nak mencabutnya. Aku tahu dia juga sudah stim semula seperti aku. Sekali-sekali aku cekut-cekut dan gentel-gentel kedua-dua buah pelirnya. Mulut Bapaku merengek-rengek keenakan sambil terus menghisap puting tetek kananku dengan rakusnya. Tiada kata-kata yang keluar daripada mulutnya, hanya dengkuhan dan erangan yang enak kudengar. Aku juga hanya bersiut-siut dan mengerang-ngerang kesedapan. Mataku terpejam-pejam dan badanku rasa terangkat-angkat menahankan kegelian yang amat sangat bila dalam masa serentak Bapaku mengerjakan kedua-dua puting buah dadaku, satu dinyonyot manakala yang satu lagi dipicit-picit, digentel-gentel. Bapaku melepaskan mulutnya daripada puting tetek kananku, dan terus menangkap mulutku yang sudah sekian waktu menantikan ketibaannya. Kami bermain lidah dengan lebih hebat pada kali ini. Rasanya tak kurang 5 minit mulut kami berperang, masing-masing tidak mahu mengalah, lidah kami sama-sama jahat dan bertenaga. Melepaskan tetekku, Bapaku berbisik di telinga kananku.., "Diah suka 69 tak..? Kalau suka, mari kita buat, lepas itu baru kita.." kata-katanya terhenti setakat itu. Aku faham. haruan makan anak ebenarnya dia tidak perlu bertanya dan mangajak aku. Aku memang sangat ingin melakukannya, cuma nak menunggu detik yang sesuai. Lantas dengan serta-merta aku merayu di telinga kanannya, "Diah di atas dulu ya.., kalau 69 Diah suka kat atas.." Tanpa menunggu persetujuannya, aku terus bangun dan merangkak memusingkan badanku menelangkup menindih badan bapa mertuaku. Dia tidak membantah. Aku rasa dia juga suka berada di bawah bila melakukan aksi 69. Aku paparkan pukiku tepat ke arah mukanya, aku tayang-tayangkan nonokku yang tembam itu kira-kira 9 cm saja jaraknya daripada muka dan mulutnya. Pasti dia sungguh geram melihat nonokku yang terkemut-kemut, ternganga-nganga tertayang-tayang menunjuk miangnya. Aku menoleh ke belakang untuk melihat kedudukan bontot dan MEMEKKU. Aku mahu posisi PUKIKU betul-betul cukup selesa untuk dikerjakan oleh mulut dan lidahnya. Aku tidak mahu mulut dan lidahnya bersusah payah untuk mencapai lubang nonokku. Puas hati dengan posisi bontot dan pukiku, aku membenamkan mukaku di celah kelengkangnya sambil menunggu-nunggu ketibaan mulut dan lidahnya pada PUKIKU. Tangan kanan bapa mertuaku memegang ponggong kananku, manakala tangan kirinya, ah, tersentak aku bila ibu jarinya menekan-nekan dan mengorek-ngorek lubang juburku. Terkemut-kemut, kembang kuncup lubang juburku menahankan keenakan yang tidak pernah aku terima daripada suamiku. Ligat kepalaku dibuatnya. Aku tahu tidak banyak jantan mahu melakukannya. Aksi 69 memang menjadi idamanku. Pendek kata, tak puas main kalau tidak melakukannya terlebih dahulu. Betina gatal. Lantas, aku yang memulakan kerja menghisap dan menjilat. Tangan kananku memegang erat PELIR Bapaku untuk menegakkannya lagi agar mudah kepalanya masuk ke dalam mulutku. Tangan kiriku memegang pahanya untuk meluaskan lagi kangkangnya. Mula-mula aku hanya menghisap, menyonyot dan menjilat di bahagian kepala PELIRnya, setakat takuk saja. Itu pun sudah cukup untuk membuatkan bontot dan kakinya terangkat-angkat menahan kegelian dan kesedapan. Untuk menambahkan stimnya, tangan kiriku melepaskan pahanya dan terus meramas-ramas dan menggentel-gentel kedua-dua buah pelirnya yang sudah berat itu. Jahat betul betina jalang ini! Pelik juga, mulut dan lidah Bapaku belum lagi mahu mengerjakan nonokku. Dia masih menggigit-gigit kedua-dua belah ponggong dan pahaku dengan geram sambil menyelit-nyelitkan ibu jari kirinya dalam lubang juburku. "Uuhh, uuhh, sedapnya Diah.. Sedap.., hisap dalam lagi Diah. Diah pandai hisap butuh..,haruan makan anak" kedengaran dia merengek di bawah kelengkangku. Sebaik saja dia habis menyebut "PELIR" aku terasa hujung lidahnya menjunam masuk ke dalam lubang PUKIKU yang sudah sekian waktu ternganga-nganga kelaparan. Lubang nonoku dihisap dan dijilat sedalam-dalamnya dengan rakus sekali. Biji kelentitku juga menerima habuan yang setimpal. Akuharuan makan anak tak karuan menahan kesedapan, lantas mulutku mengolom butuh Bapaku lebih dalam lagi, tetapi seperti sebelum ini hanyalah setakat lebih kurang 10cm saja. Aku tak mampu menjolokkannya lebih dalam lagi. Namun aku tetap 'demonstrate' kesungguhan dan kecekapanku menghisap butuh. Aku dapat merasakan begitu geram dan lahapnya bapa mertuaku memakan nonokku dalam posisi 69 ini. Ternyata dia sungguh bernafsu sekali melakukannya. Patutlah dia yang lebih dahulu mengajak aku membuatnya tadi. Aku betul-betul dibuai keenakan. Bontotku bergegar-gegar dan bergoyang-goyang menahankan kegelian dan kesedapan yang tidak terhingga. Berperi-peri aku bertahan agar nonokku tidak karam. Aku rendahkan lagi lubang pukiku, hampir nak tersembam melekap di mulutnya, untuk membolehkannya memakan nonokku dengan lebih mudah dan selesa. Aku tak tahulah kalau ada orang betina dan jantan yang tidak suka buat aksi 96 seperti yang kami lakukan. Tolak tuahlah! Aku melepaskan butuhnya daripada cengkaman mulutku dan dengan erangan suara, "Sedapnya.. Bang Tom, sedaapp. Diah tak tahan lama macam ini, Bang. Diah dah nak.." Memang benar aku sudah mengelitik tak tahan. Apa lagi, bila terdengar aku kembali memanggilnya Bang Tom, lebih hebatlah nonokku diratahnya. Aku angkat bontutku sedikit untuk mengeluarkan lidahnya dari dalam lubang nonokku sebentar. Aku perlu rehatkan nonokku, perjalanan masih jauh. Pada kali ini aku tidak mahu air maniku terpancut keluar sebelum melahap butuh Bapaku. "No, not yet," bentak hatiku. "Sedapnya nonok Diah.., bukan main mengenyam lubang puki Diah, sehari suntuk Bang Tom dapat nasi pun tak apa asal dapat makan nonok Dah ni.." sempat Bapaku bersuara sebaik saja lidahnya meluncur keluar daripada lubang nonokku. "Butuh Bang Tom lagi keras mengenyam," jawabku sambil jari telunjuk kananku mencecal-cecal dan menggoris-goris lubang kencingnya. Bersiut-siut dan terangkat-angkat kaki dan bontotnya merasakan kemiluan dan kegelian yang melandanya. "Uuhh, uuhh, geli DIAH. Gelinya.., I like it, I want it.., don't stop..," mencacar-cacar suara Bapaku. Aku tahu sudah sampai ketikanya Bapaku sudah tidak mampu bertahan lebih lama lagi. Dia pasti mahu kapalnya yang sudah sarat dengan muatan itu memulakan pelayaran dengan segera, mengharung samudera yang terbentang luas di hadapannya. Aku sendiri merasakan yang bekalanku juga sudah cukup sarat, bahkan sudah membuak-buak, siap sedia menyertainya berlayar. Aku sudah dapat menjangkakan yang pelayaranku bersama Bapaku buat pertama kalinya pada malam itu nanti pasti akan memberikan keseronokan yang tidak terhingga, yang belum pernah aku rasakan, akan menggegarkan katil di mana suamiku biasanya tidur nyenyak sedang aku mengelamun kehausan. Aku turun daripada atas badan Bapaku dan terus baring menelentang. Aku buka kelengkangku seberapa luas yang boleh. Nonokku dengan segala hormatnya mempersilakan butuh Bapaku mengerjakannya semahu-mahunya. "Jangan segan silu, buatlah macam nonok sendiri. Jemput makan kenyang-kenyang. Ratahlah apa yang ada terhidang ini, tak cukup minta tambah," seolah-olah itulah ucapan aluan daripada nonokku yang cukup miang dan gatal. Tanpa berlengah lagi, Bapaku mengambil posisinya, berlutut membongkok di bawah kelengkangku. Kedua-dua kakiku diangkat dan diletakkan atas kiri kanan pahanya. Lagi terkangkang pukiku dibuatnya. Belum apa-apa betina jalang ini sudah mula mengerang-ngerang. Tangan kiri Bapaku melekap atas paha kiriku sambil tangan kanannya memegang butuhnya dan terus mengacu-ngacu dan menyua-nyuakan kepalanya pada mulut nonokku yang sudah ternganga-nganga. Hujung kepala butuhnya menggoris-goris alur lubang pukiku dan biji kelentitku. Betina biang ini terus mengerang dibuatnya. "Masukkan Bang, cepat masukkan Bang.., uuhh, uuhh," aku membentak. "Kiah dah tak tahan Bang.., cepatlah.." Bapaku mula memasukkan kepala butuhnya ke dalam lubang nonokku. Setakat takuknya saja, dia berhenti menolak. Itupun aku rasa dah perit macam nak pecah nonokku. Nasib baiklah sudah ada banyak 'minyak pelincir', kalau tidak agaknya mungkin belum boleh masuk lagi. "Apa macam Diah sakit tak..?" dia bertanya seolah-olah tahu yang aku merasa sakit kena penangan kepala butuhnya yang besar itu. "Rasa sakit juga Bang, kepala butuh Abang besar sangat.." Aku tidak menipunya. Memang aku terasa sakit. Lubang nonokku masih sempit kerana maklum belum pernah ia menerima kunjungan seorang 'monster', tambahan pula aku belum melahirkan seorang anak pun. Kalau butuh suamiku, ah, senang saja masuk, tak ada pelincir pun aku tak merasa perit. Relaks habis, macam tak ada apa-apa berlaku. Kalau besar sedikit saja daripada ibu jari kakiku, nak buat macam mana? "Don't worry, Kiah.. I'll take my time. We'll do it slowly. Tak lari gunung dikejar. You'll get the best from me, not from Aznam," dia memujukku, memberi aku perangsang dan jaminan kenikmatan yang tidak terhingga akan tetap aku kecapi dengan Bapaku.

PARTNER HANGAT FRIEND LINKING

sawaliah.blogspot.com - jawatankosong-malaysia.blogspot.com - westsexy.blogspot.com - haruan-makan-anak.blogspot.com - download-nippon.blogspot.com- - cpap-apnea.blogspot.com - cipapmu-tembam.blogspot.com- jolok-burit.blogspot.com- tebuk.blogspot.com- menjilat.blogspot.com- mengentot.blogspot.com - gadis-bugil-ngentot.blogspot.com - bokongo.blogspot.com - sedang-bugil.blogspot.com - istri-curang.blogspot.com - dunia-lucah.blogspot.com- bokep-binal.blogspot.com-

没有评论: